Terug naar overzicht
Opslag, Back-up & Cloud

Opslag, Back-up & Cloud

Heeft u er wel eens over nagedacht wat het voor u zou betekenen als u niet meer over uw data kunt beschikken? Door problemen met uw opslagmedium, hardware-problemen of zelfs diefstal? Amac Zakelijk biedt overzichtelijke oplossingen als het gaat om veilig, betrouwbaar en makkelijk kunnen werken met uw documenten, applicaties en zelfs de instellingen op uw apparaten.

Neem contact op Download meer informatie

Opslag op een fileserver

Overal en altijd veilige toegang tot al uw documenten? Een VPN (Virtual Private Network) zorgt voor een beveiligde verbinding. Door deze verbinding kan de medewerker bij bestanden die op de server op kantoor staan. Dit maakt het voor meer mensen mogelijk om vanaf afstand (bijvoorbeeld thuis) te werken. Zo kunnen uw medewerkers veilig gebruik maken van bijvoorbeeld openbare hotspots en weet u zeker dat uw vertrouwelijke informatie beschermd blijft.

U heeft alles in eigen beheer. Hierdoor weet u zeker dat uw privacy en veiligheid gewaarborgd blijft. Uiteraard ondersteunt Amac Zakelijk in de installatie, configuratie, onderhoud en het beheer.

Een fileserver is bij Amac Zakelijk al verkrijgbaar vanaf €59,- per maand. Gebaseerd op operational lease met een looptijd van 36 maanden.

Back-up op locatie

Om verlies van documenten, applicaties en instellingen te allen tijde te voorkomen, verzorgt Amac Zakelijk een back-up oplossing op locatie. Met behulp van een krachtige server oplossing is het mogelijk om tegelijkertijd een volledige kopie van meerdere Mac computers te maken. Alle informatie blijft volledig binnen eigen beheer. In het geval van schade, diefstal of systeemfalen, zet u eenvoudigweg de laatste kopie van uw machine terug, waarna u direct weer verder kunt.

Een back-up oplossing op locatie is al verkrijgbaar vanaf:

1-5 devices: vanaf €29,- per maand*
5-25 devices: vanaf €59,- per maand*
25+ devices: op aanvraag

*Gebaseerd op operational lease met een looptijd van 36 maanden.

Werken in de cloud

Steeds meer gebruikers zien de voordelen van het werken in de cloud. Dankzij cloud-oplossingen is het voor organisaties niet meer nodig om te investeren in (dure) hardware maar kan het met een bescheiden bedrag per maand toch altijd en overal bij alle data die veilig en versleuteld opgeslagen wordt. De cloud is ook zo in te richten dat er direct een betrouwbare back-up gemaakt wordt van alle data en dat zorgeloos doorwerken wordt gegarandeerd.

De voordelen van werken in de cloud:

  • Altijd toegang tot uw data, waar u zich te wereld ook bevindt
  • Altijd een recente backup van uw informatie
  • Geen eigen hardware-investering benodigd
  • Uitgebreid managementpaneel bij meerdere apparaten
  • Veilig opgeslagen binnen de EU
  • 256-bit AES encryptie

Neem contact op Download meer informatie