Terug naar overzicht
Reparatie

Verzekeringen

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Je stoot een glas drinken om over je MacBook, laat je iPhone uit je broekzak vallen of je stoot je iPad van de bank. Het overkomt je niet, denk je tot die tijd.

De verzekeringen van Amac in samenwerking met Actua zijn een goede oplossing: op een voordelige manier verzeker je jouw Apple device tegen onder andere stoten, vallen, vocht en diefstal.

Amac Zelfverzekerd

Amac Zelfverzekerd biedt een uitgebreide dekking voor je iMac, MacBook, iPad, iPhone en Apple Watch voor een periode van maximaal 36 maanden. Voorkom hoge kosten veroorzaakt door ongelukken en schade, zoals vallen, stoten, kortsluiting, vocht en diefstal. Je kunt Amac Zelfverzekerd direct afsluiten bij aanschaf van een nieuw Apple device.

Dekking:
Vallen, stoten, brand, ontploffing, kortsluiting, water, vloeistof, vocht, stof, diefstal en verklaarbaar verlies.

Amac Zelfverzekerd +

Speciaal voor iPhone bieden wij een extra verzekering aan: Amac Zelfverzekerd +. Deze verzekering beschermt je iPhone tegen schade en dekt bij fraude en misbruik voor een door jou te bepalen periode: iCare is namelijk maandelijks opzegbaar (na de minimale termijn van 3 maanden en loopt maximaal 5 jaren).

Dekking:
Vallen, stoten, brand, ontploffing, kortsluiting, water, vloeistof, vocht, stof, diefstal en verklaarbaar verlies. Frauduleus afgeschreven bedragen ten gevolge van mobiel bankieren en mobiel betalen. Tevens zijn extreem hoge bel- en/of datakosten gedekt als gevolg van misbruik.

iCare

Net als Amac Zelfverzekerd biedt iCare een uitgebreide dekking voor je iMac, MacBook, iPad, iPhone en Apple Watch voor een periode van maximaal 36 maanden.

Dekking:
Met iCare ben je verzekerd tegen val-, stoot- en waterschades en alle andere denkbare ongelukjes. Tegen diefstal, beroving en hoge belkosten door misbruik ben je verzekerd indien je de uitgebreide dekking hebt gekozen! De dekking is wereldwijd geldig. De volledige dekking vind je in de polisvoorwaarden, die in de Amac winkel verkrijgbaar zijn.

Hoe werkt het?

  1. Bezoek een Amac Store bij jou in de buurt.
  2. Kies het product dat aan al je wensen voldoet, en bepaal samen met onze medewerker het iCare dat bij je past. De aanvraag wordt direct gedaan.
  3. Controleer je gegevens en onderteken de aanvraag. Neem direct je product met directe dekking mee naar huis! Zorgeloos genieten. Zo simpel is het.

Hoe weet ik welk bedrag per maand ik moet betalen?
Het bedrag per maand is afhankelijk van de verkoopwaarde van je product. De verkoper in de winkel heeft een overzicht van de maandbedragen. Uiteraard vind je het maandbedrag ook op je certificaat, dat je ontvangt wanneer je een iCare afsluit.

Waarom moet ik een eigen risico betalen?
Per schade betaal je een bedrag aan eigen risico om te zorgen dat je als een goed gebruiker met je product om gaat.

In geval van schade bij Zelfverzekerd en Zelfverzekerd+:
Bij schade dien je eerst het online schadeformulier in te vullen: https://saf.actua.nl. De reparatie of vervanging loopt via Amac, waar je ook de reparatiekosten betaald, die je kunt declareren bij Actua. Indien het product gestolen is, of onherstelbaar beschadigd, krijg je op basis van het ingevulde schadeformulier een waardecheque die je in de Amac Stores kunt besteden.

In het geval van schade bij iCare:
In geval van een schade, defect of diefstal bel je met Harmony Service Center op het telefoonnummer 010 - 206 86 73 (lokaal tarief). Onze medewerkers helpen je direct verder waarna je defecte product ter reparatie kan aanbieden via je eigen Amac winkel. iCare betaalt direct de kosten aan Amac, je hoeft niets voor te schieten. Wanneer het product niet gerepareerd kan worden of gestolen is, kan je (na goedkeuring) een nieuw product op halen in de Amac winkel.. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met woensdag van 08.30 uur tot 18.00 uur, donderdag en vrijdag van 08.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. Je kunt de schade of diefstal ook online melden via https://mijnpolis.harmonyservicecenter.nl.


 

Amac Zelfverzekerd, Zelfverzekerd+ en iCare zijn op dit moment alleen nog via de Amac Stores af te sluiten. Bij een webshop bestelling met de keuze voor "Afhalen in winkel" heb je wel de mogelijkheid bij het afhalen in een Amac Store alsnog voor Amac Zelfverzekerd of iCare te kiezen. Kom voor meer informatie langs in de Amac Store bij jou in de buurt.