Terug naar overzicht

Veelgestelde vragen

Geen zoekresultaten voor ""

Onderwijskorting

Hoeveel onderwijskorting geeft Amac?

Bij aanschaf van een Mac, iPad of Apple Pencil 1 (Apple Pencil 2 is uitgesloten) krijg je als student of docent 6% onderwijskorting. De actie en onderwijskorting gelden op zowel onze Studentenkorting website als in onze 50 Amac Stores.

Lees meer over Apple onderwijskorting.

Waar kan ik gebruik maken van de Amac onderwijskorting?

Wil je gebruik maken van Amac onderwijskorting, dan kan dat via onze speciale Studentenkorting website. Ook kan je naar één van onze 50 Amac Stores komen en daar profiteren van de onderwijskorting.

Lees meer over Apple onderwijskorting.

Wanneer kan ik gebruik maken van de Amac onderwijskorting?

Je kan gebruik maken van de Amac onderwijskorting wanneer je studeert aan het MBO, HBO of WO, of als je medewerker bent bij een onderwijsinstelling of onderzoeksinstituut. Om gebruik te maken van de actie of de onderwijskorting hebben wij een bewijsstuk nodig waaruit blijkt dat je student of werkzaam bij een onderwijsinstelling of onderzoeksinstituut bent.

Lees meer over Apple studentenkorting.

Betaalopties

Welke betaalmogelijkheden biedt Amac?

In de webshop betaal je met: iDEAL, PayPal, Mastercard, Visa of een online Amac Giftcard. In onze winkels kan je betalen met: de pin, contant, Mastercard, Visa, Apple Pay, de Amac Giftcard of via Betaling in termijnen. 

Lees meer over de betaalmogelijkheden bij Amac.

Hoe werkt 'betalen in termijnen' precies?

Het kopen van je Mac of iPad op afbetaling regel je bij een Amac Store. De medewerkers kunnen je voorzien van meer informatie en de betaling in termijnen direct voor je aanvragen.

Lees meer over 'Betalen in termijnen' bij Amac.

Wat zijn de kosten voor 'betalen in termijnen'?

Dit is afhankelijk van het aan te schaffen product en het aantal termijnen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met één van de 50 Amac Stores. 

Lees meer over 'betalen in termijnen' bij Amac.

Webshop vragen

Wat is een Open Box-product?

Een Open Box-product is een artikel dat eerder in de winkel als demomodel heeft gestaan of door een klant is geretourneerd. Om in aanmerking te komen voor herverkoop, wordt het artikel eerst door onze technische dienst gecontroleerd en mag er hooguit lichte cosmetische schade aan het product zitten. Hierdoor kunnen wij garanderen dat het product technisch in orde is. Daarnaast worden álle Open Box-producten geleverd in de oorspronkelijke doos met bijbehorende accessoires (m.u.v. Apple oordopjes bij Open Box iPhone modellen).

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Hoe kan ik mijn bestelling achteraf nog inzien?

Na het plaatsen van je webshop bestelling ontvang je de orderbevestiging met de details van je bestelling. Wanneer je met een Amac webshop account hebt besteld kan je de bestelling ook terugvinden in je account. Wanneer je bestelling geleverd is ontvang je daarna de factuur.

Bij een aankoop in de winkel ontvang je direct de kassabon, waarbij je de mogelijkheid hebt deze op (bedrijfs)naam te zetten. Wanneer je hierbij ook je e-mailadres opgeeft, ontvang je het aankoopbewijs als PDF-bestand per e-mail.

Wanneer je vragen hebt over je aankoopbewijs of factuur, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zijn de getoonde prijzen inclusief btw?

Ja, alle getoonde prijzen in de webshop zijn inclusief btw.

Lees meer over kopen bij Amac.

Hoe werkt een kortingscode of Amac Giftcard in de webshop?

Onderaan in het winkelmandje heb je de opties ‘Kortingscode invoeren’ of ‘Giftcard inwisselen’. De Amac GiftCard uit de winkels zijn online niet in te wisselen. 

Lees meer over de Amac Giftcard.

Is het door mij gewenste product op voorraad in één van de 50 Amac Stores?

Op de productpagina kun je overzichtelijk zien in welke winkels het door jou gewenste artikel voorradig is. Klik hiervoor op de knop "Afhalen in winkel" of scroll naar beneden op de productpagina totdat je bij de kaart bent.

Lees meer over afhalen bij Amac, of neem direct contact op met één van de 50 Amac Stores.

Kan ik zonder account een bestelling plaatsen in de webshop?

Ja, dat is mogelijk. We vragen alleen de gegevens die noodzakelijk zijn voor het goed kunnen verwerken van je bestelling. Wel biedt het aanmaken van een account diverse voordelen, zoals het volgen van de status van je bestelling, maar ook sneller en makkelijk bestellen in de toekomst.

Maak een nieuw account aan bij Amac, of login met met je bestaande account.

Waar vind ik de specificaties en/of meegeleverde accessoires van het product?

Deze vind je onderaan de productpagina, onder het kopje ‘Specificaties’. 

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Hoe kan ik een Mac in een aangepaste configuratie (BTO) bestellen?

Neem contact op met een Amac Store bij jou in de buurt voor de mogelijkheden, prijzen en een indicatie van de levertijd. Veel BTO Macs zijn ook in de webshop beschikbaar. 

Neem gerust contact op met één van de 50 Amac Stores om te vragen naar de mogelijkheden.

Waarom wordt mijn review of productvraag (nog) niet getoond op de webshop?

Wanneer je bij ons een review achterlaat of een productvraag hebt gesteld, zal deze eerst door een medewerker van Amac goedgekeurd worden. Wanneer deze is goedgekeurd, wordt deze gepubliceerd. Indien jouw review niet gepubliceerd wordt, kan het zijn dat deze niet aan de richtlijnen voldoet.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Thuisbezorgen en afhalen

Wanneer wordt mijn (webshop) bestelling thuisbezorgd?

Tijdens het bestellen vragen we je een bewijs te uploaden waarmee je aantoont student of medewerker van een onderwijsinstelling te zijn. Dit bewijs controleren we zo snel mogelijk na binnenkomst van je bestelling. Na goedkeuring wordt je bestelling z.s.m. klaar gezet voor verzending.

Je online bestelling wordt volgens onderstaand schema thuisbezorgd door PostNL pakketdienst, mits je bestelling op voorraad is op het moment van bestellen én er geen sprake is van een feestdag op de bestel- en/of bezorgdag:

  • • Besteld en bewijs goedgekeurd op een werkdag voor 20:00? Volgende dag geleverd.
  • • Besteld en bewijs goedgekeurd op zaterdag voor 15:00? Maandag geleverd*.
  • • Besteld en bewijs goedgekeurd op zaterdag na 15:00 t/m zondag? Dinsdag geleverd.

* Bestellingen onder een bepaalde waarde die klein genoeg zijn voor de brievenbus, worden via PostNL briefpost geleverd. Briefpost wordt niet op maandag bezorgd.

Lees meer over  thuisbezorgen en afhalen bij Amac.

Wanneer kan ik mijn webshop bestelling afhalen in de winkel?

Je krijgt een mailbevestiging zodra de webshop bestelling compleet voor je klaar ligt. Bij voorradige producten zal dit doorgaans binnen enkele uren zijn, maar op drukke dagen kan dit soms iets langer duren.

Lees meer over  thuisbezorgen en afhalen bij Amac.

Wat is de levertijd van een Open Box-bestelling?

De levertijd van een Open Box-product is vaak langer (5-8 werkdagen) dan wat we normaal gesproken gewend zijn (1-2 werkdagen). Om de kwaliteit te kunnen garanderen, wordt een Open Box-product eerst nog grondig gecontroleerd voordat deze de deur uitgaat. Wanneer jouw bestelling op het punt staat geleverd te worden, ontvang je daar bericht van.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Zijn er verzendkosten bij thuisbezorging?

Nee. Bij Amac wordt elke online bestelling altijd gratis thuisbezorgd door PostNL. Je bestelling ophalen in de winkel is ook zonder extra kosten.

Lees meer over thuisbezorgen en afhalen bij Amac.

Waar is de voor mij dichtstbijzijnde Amac Store?

Amac heeft 50 winkels in Nederland. Zoek de dichtstbijzijnde Amac Store met onze Store locator.

Hoe wordt mijn bestelling thuisbezorgd indien ik niet aanwezig ben?

Amac bezorgt in de meeste gevallen via PostNL pakketdienst. Kleine pakketten worden bezorgd door PostNL briefpost.

Pakketdienst: Indien je niet thuis bent bij het bezorgmoment, zijn er de onderstaande mogelijkheden:

  • • Vaak is het mogelijk om nog vóór de bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Dit doe je via Track & trace van PostNL.
  • • Bij een mislukte bezorgpoging geeft de bezorger je pakket af bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je je pakket kunt afhalen. Deze informatie vind je ook via Track & Trace. PostNL bewaart je pakket één week voor je op een PostNL-locatie. Daarna sturen zij het terug naar Amac.

Wanneer je pakket door PostNL retour gestuurd is naar Amac, neem dan z.s.m. contact op met Amac Customer Care.

Briefpost: Kleine pakketten worden altijd in de brievenbus afgeleverd. Hiervoor hoef je dus niet thuis te zijn.

Lees meer over  thuisbezorgen en afhalen bij Amac.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd als de bestelling bestaat uit artikelen met een verschillende levertijd?

Plaats je een bestelling voor artikelen met verschillende levertijden, dan streven we ernaar je bestelling in één keer te leveren. Afhankelijk van de levertijd van de niet voorradige artikelen kan er deellevering plaatsvinden om direct levering van de wel voorradige producten mogelijk te maken.

Lees meer over  thuisbezorgen en afhalen bij Amac.

Retourneren en annuleren

Wat zijn de voorwaarden voor het herroepen en/of retourneren van een webshop bestelling?

Een webshop bestelling kan je binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen annuleren of retourneren. Zorg ervoor dat de producten voor zover dat redelijkerwijs mogelijk is ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.

Lees meer over herroepen en retourneren bij Amac.

Wat zijn de voorwaarden voor het herroepen en/of retourneren van een aankoop gedaan in een Amac Store?

Een product dat je in een Amac Store hebt aangeschaft kun je, mits het onbeschadigd is en in de originele en ongeopende verpakking, binnen 14 dagen ruilen voor een ander product of een Amac Giftcard.

Lees meer over herroepen en retourneren bij Amac.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van een webshop bestelling?

Wanneer je de producten van een webshop bestelling op basis van de 14 dagen bedenktijd wilt retourneren, zijn de verzendkosten van de retourzending voor jouw rekening. Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na annulering, zullen wij alle betaalde kosten terugbetalen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Indien er sprake is van een verkeerd verstuurd product, een defect product bij levering of transportschade, dan neemt Amac de verzendkosten van de retourzending op zich.

Lees meer over herroepen en retourneren bij Amac.

Kan ik een webshop bestelling ook retourneren via een Amac Store?

Een product dat je in de Amac webshop hebt aangeschaft kun je, mits ongebruikt en in de originele verpakking, binnen 14 dagen retourneren in één van de 50 Amac Stores.

Lees meer over herroepen en retourneren bij Amac.

Kan ik mijn (webshop) bestelling ook achteraf aanpassen?

Dit is in veel gevallen geen probleem. Neem voor de mogelijkheden contact op met Amac Customer Care via 088 - 77 060 00.

Lees meer over herroepen en retourneren bij Amac.

Reparatie en garantie

Ik heb een defect product. Wat kan ik nu het beste doen?

Je kunt jouw defecte product ter reparatie aanbieden in één van onze 50 Stores, of je kunt deze per post opsturen naar de Technische Dienst van Amac.

Lees meer over reparaties en herstel, of kijk voor het dichtstbijzijnde Amac Servicepunt.

Hoe lever ik een reparatie in in een Amac Store?

Je kunt het defecte product ter reparatie of vervanging inleveren in één van onze Amac Stores. In de Store zal worden beoordeeld of het product direct kan worden vervangen of ter reparatie moet worden ingenomen. Bij reparatie en na inname van het product ontvang je in de Store een innamebewijs. De Technische Dienst houdt je vervolgens via e-mail op de hoogte van het reparatieproces. Wanneer er kosten zijn verbonden aan de reparatie, ontvang je op voorhand altijd een offerte en diagnosestelling.

Lees meer over reparaties en herstel, of kijk voor het dichtstbijzijnde Amac Servicepunt.

Kan ik terecht bij Amac met een defect Apple product dat elders aangeschaft is?

Ja, dat kan. Binnen het eerste jaar fabrieksgarantie kan Amac voor jou reparaties onder garantie uitvoeren. Buiten de fabrieksgarantie kan Amac uiteraard ook reparaties uitvoeren, houd er dan wel rekening mee dat je een prijsopgave kunt krijgen.

Lees meer over reparaties en herstel, of kijk voor het dichtstbijzijnde Amac Servicepunt.

Hoe lang duurt een reparatie bij Amac en wat zijn de kosten?

De gemiddelde reparatietijd bedraagt 10 tot 15 werkdagen. De eventuele kosten zijn afhankelijk van het product en de aard van het probleem. Er kunnen onderzoekskosten in rekening gebracht worden, mocht het probleem niet onder de garantie verholpen kunnen worden.

Lees meer over reparatie en herstel, of kijk voor het dichtstbijzijnde Amac Servicepunt.

Hoe weet ik wat de status van mijn reparatie is?

Amac houdt je per e-mail op de hoogte gedurende het reparatieproces. Onze medewerkers van Amac Customer Care kunnen je ook vertellen wat de status is van jouw reparatie. Bel 088 - 77 060 00 en houd je reparatienummer bij de hand.

Lees meer over reparatie en herstel, of kijk voor het dichtstbijzijnde Amac Servicepunt.

Hoeveel garantie krijg ik op mijn (Apple) product bij Amac?

Bij Amac bieden we onze klanten, naast de standaard wettelijke garantie, 2 jaar jaar consumentengarantie bij de aankoop van een Mac, iPad, iPhone, Apple Watch, Apple TV of iPod. Op overige merken geven wij ook altijd, naast de wettelijke garantie, minimaal 2 jaar consumentengarantie. Wanneer de fabrieksgarantie langer is dan de Amac consumentengarantie, dan geldt de fabrieksgarantie.

Lees meer over de Amac garantie.

Wat zijn AppleCare en AppleCare+ precies?

Met AppleCare heb je recht op deskundige telefonische ondersteuning en profiteer je van extra mogelijkheden voor reparatie van je hardware door Apple. AppleCare+ biedt daarnaast ook dekking voor twee voorvallen van onopzettelijke schade.

Lees meer over AppleCare, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Hoe weet ik of ik AppleCare of garantie heb?

Je kunt jouw service- en supportdekking hier controleren.

Lees meer over AppleCare, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Onderhoud en installatie

Kan Amac ook ondersteunen bij software upgrades of herinstallaties?

Ja, dat is mogelijk. In onze 50 Stores bieden wij ondersteuning. Er kunnen echter wel kosten in rekening worden gebracht.

Lees meer over onderhoud, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Kan ik ook bij Amac terecht voor HD-, SSD- of RAM-upgrades?

Het is mogelijk om bij één van onze Stores ter plaatse deze upgrades uit te laten voeren.

Lees meer over onderhoud, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Ik wil graag een back-up van mijn data, kan Amac hierbij ondersteunen?

Dit helaas niet mogelijk. Het is jouw eigen verantwoordelijkheid om een reservekopie te maken van je gegevens, voordat je jouw product voor reparatie/service/onderhoud naar Amac brengt. Dit kun je eenvoudig zelf doen via Time Machine. Lees meer over het maken van een reserverkopie

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Brengt Amac ook screenprotectors aan op mijn iPhone of iPad?

Bij Amac helpen we je graag met het aanbrengen van een screenprotector voor je iPhone. Amac biedt deze service in samenwerking met Belkin, waarbij we de Belkin TrueClear Pro Screenprotector professioneel voor je installeren terwijl je wacht.

Lees meer over screenprotectors aanbrengen.

Inruilservice

Hoe kan ik mijn Mac, iPad of iPhone inruilen?

Kom met je huidige Mac, iPad of iPhone naar één van onze Amac Stores. Neem alle bijbehorende accessoires mee. Laat een medewerker jouw Mac, iPad of iPhone taxeren of gebruik onze online inruilmodule. Na akkoord op de taxatie kies je jouw nieuwe Mac, iPad of iPhone uit.

Lees meer over de Amac inruilservice, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Wat is de waarde van mijn Apple product dat ik wil inruilen?

Dat verschilt per Apple product. We hebben hiervoor een handige inruilmodule op onze website geplaatst.

Check nu zelf de inruilwaarde van jouw Apple product.

Wat gebeurt er met (de data op) mijn Apple product dat ik wil inruilen?

Jouw gegevens zullen wij veilig verwijderen, of je kunt dit zelf al doen voor het inruilen. Je apparaat versturen we naar een partner, waar deze gerecycled of hergebruikt wordt.

Lees meer over de Amac inruilservice.

Giftcard

Wat voor Giftcard opties biedt Amac aan?

Bij Amac hebben wij de Amac Giftcard. Hierop kan je een bedrag naar keuze zetten en besteden aan een product naar keuze. Het saldo hoeft niet in één keer te worden gebruikt. Deze Giftcard is alleen te gebruiken in een van onze 50 Stores. 

Lees meer over de Amac Giftcard.

Hoe kan ik een Amac Giftcard aanschaffen?

De Amac Giftcard schaf je aan in één van onze 50 Stores. 

Lees meer over de Amac Giftcard, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Is een Amac Giftcard zowel in de webshop als in de winkel in te wisselen?

De in de winkel uitgegeven Amac Giftcards zijn alleen inwisselbaar in één van de 50 Stores. Heb je tijdens een actieperiode bij een online bestelling een Amac Giftcard ontvangen, dan is deze alleen in te wisselen in de Amac webshop. 

Lees meer over de Amac Giftcard.

Hoe controleer ik het saldo van een online Giftcard?

Wanneer je op het punt staat om te gaan afrekenen, klik je in het winkelmandje op de optie ‘Giftcard inwisselen’. Na het invoeren van jouw Giftcard code klik je daarna op ‘Giftcard saldo controleren’. 

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Training en iMember

Wat houdt de 'Ontdek je iPad/Mac' iLearn precies in?

Amac biedt haar klanten die net een nieuwe iPad of Mac hebben aangeschaft een gratis training aan t.w.v. € 79,- voor Mac en/of € 49,- voor iPad. Tijdens deze trainingen helpen wij je op weg met het gebruik van je nieuwe aankoop.

Lees meer over de 'Ontdek je iPad/Mac' iLearn.

Hoe kan ik me inschrijven voor een 'Ontdek je iPad/Mac' iLearn?

Inschrijven voor een ‘Ontdek je iPad/Mac’ training doe je hier.

Lees meer over de 'Ontdek je iPad/Mac' iLearn.

Wat is iMember?

iMember is een service die door Amac wordt aangeboden aan iedereen die een Mac, iPad, iPhone of Apple Watch heeft. Als iMember krijg je persoonlijke hulp en advies tijdens het gebruik van je Apple device; vanaf het installeren tot en met het realiseren van concrete projecten. De kosten bedragen €99,- per jaar, incl. btw. Het lidmaatschap vervalt automatisch na 1 jaar.

Lees meer over iMember.

Hoe kan ik me aanmelden als iMember?

Het aanmelden voor iMember kan in één van onze 50 Stores.

Lees meer over iMember, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store om je aan te melden.

Verzekering

Welke mogelijkheden biedt Amac om mijn Apple product te verzekeren?

Bij Amac bieden we de verzekering Zelfverzekerd aan, waarmee je jouw Mac, iPad, iPhone of Apple Watch op een voordelige manier verzekert. Je voorkomt hiermee hoge kosten veroorzaakt door ongelukken en schade. Met Zelfverzekerd + verzeker je jouw iPhone tegen ongelukken, schade én extra tegen fraude en misbruik.

Lees meer over de verzekering van je Apple product.

Hoe sluit ik een verzekering af?

De verzekeringen van Amac sluit je af in één van onze 50 Stores. Dit kan je doen bij een directe aankoop in een Amac Store, maar ook door bij een webshop bestelling te kiezen voor "Afhalen in winkel" en bij het afhalen alsnog te kiezen voor een verzekering bij je Apple product.

Lees meer over de verzekering van je Apple product, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Kan ik een verzekering ook nog achteraf afsluiten?

De verzekeringen kunnen achteraf niet worden afgesloten. Deze dienen direct bij aankoop van je product te worden afgesloten.

Lees meer over de verzekering van je Apple product, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Heeft Amac Zelfverzekerd een wereldwijde dekking?

Ja, alle Amac Zelfverzekerd-pakketten hebben een wereldwijde dekking.

Lees meer over de verzekering van je Apple product.

Wat is de minimale looptijd van een Amac Zelfverzekerd-pakket?

De minimale looptijd bedraagt 12 maanden. Na deze periode kan het pakket maandelijks worden opgezegd.

Lees meer over de verzekering van je Apple product.

Overige vragen

Waar kan ik de Amac Algemene Voorwaarden vinden?

Zie hiervoor de pagina met de Algemene Voorwaarden van Amac.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Hoe krijg ik een factuur op bedrijfsnaam én met btw bij (webshop) bestellingen?

Bij zowel webshop bestellingen als aankopen in een Amac Store ontvang je altijd een factuur met btw. Je ontvangt deze factuur in beide gevallen per mail en tevens uitgeprint op A4 wanneer je een bestelling afhaalt in een Amac Store. Bij aankopen in de webshop kan je de gewenste bedrijfsnaam invullen bij het afrekenen.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Hoe krijg ik de btw van mijn aankoop terug als ik buiten de EU woonachtig ben?

Amac werkt hiervoor samen met Vatfree.com. De volledige afhandeling van de btw teruggave verloopt via hen.

Lees meer over btw vrij kopen bij Amac.

Is het mogelijk om producten te reserveren?

Ja, dat kan via één van onze 50 Stores. We helpen je daar graag verder.

Zoek de dichtstbijzijnde Amac Store met onze Store locator.

Kan ik korting krijgen wanneer ik (zakelijk) een groter aantal producten wil bestellen?

Wanneer je interesse hebt in een groot aantal producten, neem dan contact op met Amac Zakelijk via 088 - 77 060 20 of stuur een e-mail naar zakelijk@amac.nl.

Contact opnemen

Hoe bereik ik de Amac klantenservice?

Amac Customer Care bereik je via 088 - 77 060 00 (lokaal tarief), of per e-mail care@amac.nl. Maandag t/m vrijdag van 09:30 (ma 13:00) - 18:00 uur. Zaterdag van 08:30 - 17:00 uur.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Wat zijn de (aangepaste) openingstijden van Amac?

Kijk hier voor de (aangepaste) openingstijden van de dichtstbijzijnde Amac Store bij jou in de buurt. 

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt, of kijk voor de dichtstbijzijnde Amac Store.

Werken bij Amac

Ik wil graag solliciteren bij Amac, hoe doe ik dat?

Solliciteren doe je via onze website Werken bij Amac.

Lees meer over de Amac vacatures en solliciteer vandaag nog.

Welke vacatures zijn er momenteel bij Amac?

Het actuele aanbod van vacatures vind je hier.

Amac nieuwsbrief

Hoe meld ik me aan voor de Amac nieuwsbrief?

Onderaan onze website kan jij je inschrijven voor onze nieuwsbrief. Voer je e-mail adres in en klik op ‘Aanmelden’.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Hoe meld ik me af voor de Amac nieuwsbrief?

Bij inschrijving ontvang je een e-mail dat jouw aanmelding is gelukt. In deze e-mail heb de optie om je uit te schrijven. Wanneer je later wilt uitschrijven, kan dat via een link onderaan in de nieuwsbrief zelf. Klik dan onderaan op ‘Meld je af voor de nieuwsbrief’.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Wat kan ik verwachten als ik me aanmeld voor de Amac nieuwsbrief?

Wanneer je bent aangemeld voor de Amac nieuwsbrief, ben je altijd als eerste op de hoogte van acties, winkelinformatie, gadgets en de nieuwste Apple producten. Ook krijg je cadeautips en aanbiedingen direct in je inbox. 

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.

Klacht indienen

Hoe kan ik een klacht indienen?

Je kunt ons een e-mail sturen naar care@amac.nl als je klachten of suggesties hebt over onze producten of onze dienstverlening. Wij zullen binnen 14 dagen inhoudelijk op jouw klacht reageren. Als je het niet eens bent met onze oplossing of als wij er samen niet uit komen, kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Neem gerust contact op met onze klantenservice indien je nog vragen hebt.